وقف حاج قاسم

وبگاه بصیرتی و مذهبی

من هم یک حاج قاسم هستم

چگونه می توانیم شبیه #حاج_قاسم شویم؟؟؟! از هر کسی میپرسی میگوید، انتقام سختی میگیریم ولی همه منظورشان این است که نیروهای نظامی و اطلاعاتی کشور انتقام حاج قاسم را باید بگیرند. خوب پس ما چی؟ من و شما دقیقا برای جبران فداکاری حاج قاسم چه کاری را باید انجام بدهیم؟ آیا نیاز نیست علاوه بر انتقام سخت که نه تنها منطقی است بلکه وظیفه شرعی و انسانی هست خودمون رو هرچند اندک شبیه حاج_قاسم کنیم؟! ای دلسوخته حاج قاسم، آیا واقعا تلاش کردیم شبیه به #سبک_زندگی_حاج_قاسم، زندگی کنیم؟ حاج قاسم چگونه زندگی کرد که این همه محبوب شد؟

سبک زندگی حاج قاسم ناشی از چه تفکری بود که باعث جهانی شدن شخصیت ایشان شد؟!

#سردار_دلها در انتظار عملی برای ظهور حسین زمانه (عج) و زمینه سازی ظهورش چه کرد؟!

#سردار تکه تکه شده در ولایت مداری و اطاعت بی قید و شرط از نائب امام زمان (عج) چگونه بود؟!

#سردار در عدم وابستگی به طاغوت و استکبار جهانی و حاکمان خبیث غربی به چه صورت بود؟!

#حاج_قاسم_سلیمانی در کار و فعالیت شبانه روزی به صورت جهادی و انقلابی و حمایت از تولید ملی چه؟!

حاج قاسم در این سبک زندگی مرگ بر آمریکای حقیقی را به نمایش گذاشت! مرگ_بر_آمریکا یعنی مرگ بر فرهنگ آمریکایی، سبک زندگی آمریکایی، سبک پوشش آمریکایی، سبک سرمایه داری و کار آمریکایی بیایید مانند این سردار عزیز فرهنگ مبتذل غربی و اسلام آمریکایی رو کنار بگذاریم و #سبک_زندگی_حاج_قاسم رو جایگرین کنیم!!

آی جناب مدیری که هنوز متحول نشدی، بیا انقلابی و جهادی حرکت کن. جناب نماینده ای که هنوز قدمی در این مسیر برنداشتی بیا غیرت کن و برخی از مدیران بی تحرک را مجبور به حرکت کن. آهای خانمهای خانه داری که هنوز دنبال اجناس خارجی هستیدا بیایید از این به بعد به خاطر رشادت های این شهید مظلوم تصمیم بگیریم ایرانی بخریم و هزار توجیه در نخریدن کالای ایرانی را کنار بگذاریم. چهره تاریک و حقیقی غرب رو به بچه هامون یاد بدیم تا فردا بر اثر تأثیرات مخرب فرهنگ غربی و سند ننگین ۲۰۳۰، آرزوی رفتن به اون ور آب را در ذهنشان ترسیم نکنند؛ ماهایی که دلمان سوخته، بیاییم کمی ریسک کنیم و پولهامون رو برای توسعه تولید ملی سرمایه گذاری کنیم؟ بسم ا... بیاییم اینگونه عمل کنیم تا برخی از مسئولین غربزده و ضعیف الایمان موقع فشار ها نگاهشان را به دستان آلوده این کدخدا های پوشالی و حاکمیت خبیث جهانی و قاتلان حاج قاسم نیندازند. به خدا همه ما مسئولیم!!!

خون حاج قاسم برای این تفکر و سبک زندگی بر زمین جاری شد، نگذاریم خونش پایمال گردد و راهش را ادامه دهیم و هشت میلیارد جمعیت مستضعف جهان با کمی تلاش میتوانیم هر کداممان #یک_حاج_قاسم باشی

امید و نگاه حاج قاسم به تک تک ما دلسوختگان است.

این وبگاه به یاد عارف بالله، ولایتمدار واقعی، بزرگ مرد تاریخ تشیع و انقلاب ایران، علامه ذوالفنون، بحر العلوم النجوم، فلاسفه، عرفان، ریاضیات، فقه و اصول، استاد دلسوز و مهربان، فردوسی زمان معاصر و انسانی مردمی و خاکی حضرت آیت الله العظمی علامه شیخ حسن حسن زاده آملی (رحمت الله علیه) بنا گردیده است.
نثار روح مطهر و قدسیه عالم ربانی الفاتحه مع الصلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم ❤️🌹
Designed By Erfan Edited By Naghl Powered By Bayan